Spóźniony plan wykonywania celów na Luty 2019

Jak w tytule. Spóźniony, ale plan musi być. Chcę skrupulatnie dbać o wykonywanie swoich celów. Tzn. lepiej niż do tej pory. Dzięki temu będzie wam łatwiej prześledzić moją drogę. Mnie samemu także łatwiej przyjdzie zauważyć i pamiętać, co sam zrobiłem.

Nie spisuję wszystkich celów, tylko te, które będą wykonywane w Lutym. Te, które są de facto nawykami, zgrupuję razem.

Plan na Luty 2019

Daily Stoic, Joga, Medytacja: codziennie bez wyjątku. Czytanie stoików może być sporadycznie pominięte i nadrobione dzień później.
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości: Planuję, co tydzień, aczkolwiek dopuszczam jeden opuszczony.
Spotkania: Po jednym spotkaniu z 2 przyjaciółmi
Rozmowy z rodziną: Zadzwonić do rodziców i rodzeństwa
Zespoły: 3 zaplanowane koncerty + zespoły supportujące
Czytanie: Przeczytać 4 książki. Na pewno Extreme Ownership, 21 lekcji na 21 wiek i Jak przestać sie martwić i zacząć żyć
Gry: Ukończyć Zelda Phantom Hourglass, The Bridge, Hero of the Kingdom III
Filmy: 3 filmy do obejrzenia
Charytatywność: Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie na rok
Mąż i żona: 2 randki do wykonania (urlop Dominiki) Cel przesunięty naprzód o 2 tygodnie
Odwiedziny znajomych: Nadrobić Styczniową wizytę i pojechać odwiedzić znajomych w Fife
4 ściany: Przelać Styczniowe oszczędności na konto oszczędnościowe (na razie bez planowania z braku możliwości)
Wydarzenia Sportowe/Biegi: Planuję bieganie 4 razy w tygodniu po minimum 30 minut każdy bieg.
Plan na Luty/Marzec: przeczytać książkę Danielsa jeszcze raz i stworzyć porządny plan treningowy lub skorzystać z jednego z przykładowych w książce
Wykupić nocleg i transport na Stirling półmaraton
Ukończyć Meadows Half Marathon w Marcu: Przygotowania trwają. Oprócz standardowych biegów staram się zwiększać dystanse i tempo. Plan na osiągnięcie tego celu, to po prostu przebiec ten dystans. Planuję 12 biegów w Lutym

A gdzie pozostałe cele?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. Wyjątkiem jest sport, gdyż biegam regularnie i staram się to zwiększać ilościowo. Od Marca planuję naprawdę poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.