Podsumowanie Tygodnia 18/04/2021

To był pracowity i całkiem intensywny tydzień, także pełen relaksu wieczorami. Niestety okazało się też to moją zgubą i pułapką, bo nie potrafiłem się powstrzymać, a może po prostu nie chciałem. Z pewnością trzeba coś z tym zrobić. Niestety nie wykonałem zbyt wielu Big Rocks i całkiem słabo poszło wykonanie ustalonych zadań.

Dlaczego to wszystko robię? Czy moje cele są słuszne i czy postępuję wg nich?

Chyba trochę rozproszyłem swoje skupienie i nie dbałem przez to o swoje cele i trochę zanikła jasność wizji

Co było moim największym osiągnięciem w tym tygodniu? W jaki sposób przybliżam się do osiągnięcia celów życiowych?

  1. Obejrzany pierwszy sezon Altered Carbon
  2. Powróciliśmy do poszukiwań mieszkania do zakupu i poświęciliśmy na to sporo czasu
  3. Obejrzałem kolejny wykład o programowaniu funkcyjnym
  4. Utrzymałem ciąg nawyków Nauka Programowania i Czytanie po hiszpańsku
  5. Life Clock: Implementacja wysyłki celów mailem w PDFie
  6. Kontynuuję trening biegowy z oddychaniem nosem
  7. Nadrobienie kontaktu z przyjaciółmi i dużo spotkań
  8. Poprawiłem swoje plany treningowe i zdrowotne
  9. Skończyłem czytać Sztukę Komunikacji wg Mistrza Zen

Z czego byłem najbardziej dumny w tym tygodniu?

  1. Często wieczorami siadałem do nauki i kodowania, mimo iż myślałem, że nie mam na to sił
  2. Szybkie reagowanie na gorsze humory i aktywne dbanie o poprawę tego stanu
  3. Postępów moich podopiecznych i ich uzyskanych wyników

Co najbardziej ogranicza moje rezultaty? Jakie blokady są na mojej drodze?

Najważniejszymi obecnymi blockerami są zbyt częste objadanie się i jedzenie wieczorami, a także popsuty plan dnia z uwagi na siedzenie do późna. To mnie zbyt mocno ogranicza i krępuje

Czy jest coś alarmującego, że zbaczam z kursu? Jakie nadchodzące problemy mogę naprawić już teraz?

Tak, zbyt długie siedzenie przy serialach wieczorami i przez to rozwalony plan dnia kolejnego dnia i w efekcie o wiele mniejsze skupienie na celach tygodniowych

Czy naprawiłem to, co było oznaczone jako najważniejsza rzecz do poprawy?

Chyba jednak trochę mniej się na tym skupiłem i chyba nie chciałem się do tego przyznać. Zdecydowanie trzeba to poprawić, bo niezadowolenie będzie rosło

Jakie były moje problemy, trudne sytuacje i rzeczy, do których się nie przyłożyłem w ostatnim tygodniu i jakie lekcje z tego wyciągnąłem? Co nie poszło po mojej myśli?

Nie przyłożyłem się wystarczająco dobrze do Kursu Reacta (po raz kolejny) i zaniedbałem zbyt często nawyki żywieniowe, a także swój plan dnia, poprzez popsucie rytmu dobowego

Jeżeli czegoś nie zrobiłem, to dlaczego? Jak mogę uniknąć tych pomyłek w kolejnym tygodniu? Co chciałbym poprawić?

Zbyt wielu rzeczy… to był chyba najgorszy tydzień tego miesiąca. Albo za dużo rzeczy chciałem zrobić, albo zbyt mocno się rozproszyłem i zabrakło skupienia. Potrzebuję jasno określić, co jest najważniejsze do zrobienia do końca miesiąca

Big Rocks na ten tydzień:

  • Wizytacje mieszkań codziennie po pracy, a na weekend kolejne poszukiwania jeśli trzeba
  • 2h Life Clock – Skończenie PDFa i download z przeglądarki
  • Zamknąć Konto Paribas
  • Siłka w domu 4x

To podsumowanie obejmuje czas od niedzieli rano do soboty wieczorem. Wszystkie przeglądy tygodniowe robię w niedzielę, z reguły z rana. Dlatego nie mogę tego wliczyć w ten sam tydzień, bo dany dzień się jeszcze nie skończył. Podchodzę do tego w ten sposób dlatego, że w niedzielę dopiero planuję cały kolejny tydzień i nie chciałbym mieć niezaplanowanej niedzieli, kiedy robię rano przegląd. Chodzi mi, że chcę mieć plan i skupić się na podsumowaniu tego, co już zrobiłem. Natomiast planowanie i podsumowania miesięczne zakłada tydzień od poniedziałku do niedzieli. Sądzę, że to nie powinno mieć większej różnicy, do zrozumienia tematu i śledzenia postępów. Sądzę jednak, że warto to wyjaśnić.

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.