Podsumowanie Stycznia 2020

Osiągnąłem poziom 1 celu Mastermind, razem osiągnęliśmy poziom 1 celu Prezenty, poziom 2 celu Przytulana Medytacja oraz poziom 1 celu Charytatywność. Wow! Naprawdę całkiem sporo. Zrezygnowaliśmy natomiast z nagród za te cele. Zrewidowaliśmy cel Randki i wróciliśmy do jego wykonywania i ponadto także osiągnęliśmy poziom 2 tego celu. Od teraz co druga randka ma być poza domem i zaplanowana zawczasu. Zwiększyliśmy kwotę na Pajacyka do 25 zł i zrewidowaliśmy nasze wspólne cele oraz plan ich wykonywania. Niektóre już się zaczęły, inne niestety nadal nie są zadbane.

Poświęciłem sporo czasu na cele i organizację. Plan na ten rok wykonany, aktualizacja opublikowana. Uważam, że mam lepiej zaplanowane 3 poziomy w Lutym. Zmieniłem trochę podejście do działania i dodałem sobie nowe kategorie w Nozbe, z których chcę korzystać. Ma mi to pomóc w lepszym dobieraniu zadań, kiedy tylko mam chwilę do działania, zamiast starać się to upchać do kalendarza i potem żonglować tym w razie niemożności wykonania planu.

Praca nad CSP# wyszła tragicznie. Jest to moja wielka niedobra żaba i niestety wystraszyłem się jej zbyt mocno. 😉 Tak na serio, to zaniedbałem to i nie przyłożyłem się do tego. Na szczęście nie zmarnowałem tego czasu. Nadarzyła się okazja, aby nagrać filmy instruktażowe opisujące moje szablony Nozbe. Moje szablony zostały opublikowane jako materiały dodatkowe do kursu Trzy Poziomy. Zostałem poproszony o krótkie wideo wyjaśniające i pomyślałem, że zrobię z tego coś fajnego. Poświęciłem na to sporo czasu i w tym miesiącu opublikuję to na YouTube i na blogu. Cieszy mnie to ogromnie i jestem bardzo dumny i zadowolony z efektów.

Motywem przewodnim Stycznia była Duchowość i Uważność. Cały miesiąc się na tym skupiałem. Na początku było bardzo dobrze, a potem chyba moje oczekiwania przerosły rezultaty. Byłem zbyt niecierpliwy i zacząłem się szybko poddawać i nie przykładałem się do tego. Doszedłem do wniosku, że jest to o wiele ważniejsze, niż sądziłem. Stąd decyzja o kontynuowaniu tego motywu przez kolejny miesiąc. 

Wszystkie nawyki mają zdecydowaną tendencję wzrostową. Przywróciłem część z nich i zacząłem o nie dbać, dodałem także nowe. Regularne picie Czystka, Wieczorna Medytacja i liczenie dni Bez Chleba. Wczesne wstawanie w końcu odżyło i cieszę się bardzo z osiągniętego wyniku.

Także mimo kilku niedociągnięć i całkiem dużych wpadek, to był dość dobry miesiąc. Nie zapominajmy o wpływie niezbyt przyjaznej pogody i małej ilości słońca. Jestem zadowolony, choć wiem, co poszło źle i dlaczego. Wiem też, ile zaszkodziło moje złe nastawienie od połowy miesiąca i co mogę z tym zrobić. 

Jeśli chcesz lepiej zrozumieć moj sposób działania i poniższe podsumowanie, warto zajrzeć do Planu na Styczeń i porównać moje założenia z osiągniętymi wynikami.

Zadania wykonane w Styczniu 2020

Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)
Nie objadałem się wg planu 8/8,
Było mało słodyczy, itp. 20/20,
Nie wykonałem zadań związanych z listą posiłków. Niewykonane X
Waga spadła o 2 kg.
Wyzwania Sportowe (Ukończyć 10 wydarzeń i wyzwań sportowych)
Trochę popracowałem nad listą wyzwań i myślę, że wiem, co chciałbym zrobić w tym roku. Nie określiłem jednak nic na ten kwartał. Częściowo V
Poświęciłem czas na zastanawianie się nad wyzwaniami i czy je chcę robić. Wykonane V
Ultramaraton (Przebiegłem Maraton poniżej 4h)
Nie wykonałem założonego zadania, ponieważ potrzebujemy się wdrożyć w bieganie i treningi, zanim zdecydujemy się na maraton na wiosnę. Zamiast tego zakupiliśmy Stirling Marathon, ustaliliśmy plan treningowy na najbliższy miesiąc i wrócimy do rewizji w Lutym. Wykonane V
Biegi (Wziąć udział w 10 biegach)
Dopiero pod koniec miesiąca bieganie wróciło do względnie dobrego poziomu. Wyszło dość słabo. Początkowy plan ustalony, rewizja w Lutym. Częściowo X
Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 100 dni):
21/100
Post (Post przez 72 godziny)
Poczytałem trochę na temat postu 70-godzinnego i zrobiłem listę zadań do przygotowania na post. Wykonane V
Pościłem przez 46 godzin, jestem z tego niezmiernie zadowolony i dumny. Wykonane V
Tłuszcz (Tkanka tłuszczowa 25% i obwód w pasie 92 cm)
Niewykonane X
Sen (Pełne 7h snu na dobę 180 dni łącznie)
Niewykonane X
365 razy bieg 5K (36 dni z rzędu)
Poświęciłem trochę czasu na przemyślenia. Zrozumiałem, że to nie bieganie jest problemem, ale raczej moje nastawienie. Dlatego zdecydowanie chcę biegać i do tego wrócić. Dzięki temu czuję się znacznie lepiej, wyrzucam z siebie negatywną energię, lepiej sypiam i mam lepszy plan dnia.
Na obecną chwilę wdrażam treningi, a nad wykonaniem tego zadania zacznę myśleć już w Lutym. Wykonane V
Post 22h (raz w tygodniu przez 3 miesiące):  
4/13
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
Były zaplanowane dłuższe sesje z instruktorem.
624/1000
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
628/1000
Wdzięczność (Codziennie 365 dni)
250/365
Q Urlop (2 kwartalne mini-urlopy): 
Już na początku urlopu zauważyłem, że totalnie źle podszedłem do tego tematu. Tzn. określiłem kiedy będzie czas wolny, natomiast niezbyt dobrze określiłem, co z tym czasem zrobić. Tak więc, szybko poczułem się niezdecydowany i nie potrafiłem sobie znaleźć miejsca. Nie podobała mi się ta sytuacja, nie miałem poczucia celu, ani tego, żebym odpoczywał. De facto kiepsko ten wypoczynek wyszedł. Myślę, że zabrakło mi jakiegoś trochę bardziej konkretnego planu. Nie chodzi o zaplanowanie każdej minuty, ale o lepszą wizję. A przynajmniej listę rzeczy do wyboru, które robie naprzemiennie, kiedy chcę i ile chcę. Na pewno przemyślę to przy kolejnym urlopie Wykonane V
Koncerty (Zobaczyć 100 zespołów na żywo):  
Nie wykonałem zadań związanych z planowaniem. 2 kolejne zespoły na koncie. Jeszcze 9 do osiągnięcia poziomu. 91/100
Blog i Podcast (Uruchomić podcast):
Niestety nic z tym nie zrobiłem, bo zająłem się nowym nieoczekiwanym projektem związanym z blogiem. Rezultaty w Lutym. Częściowo V
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 150h na naukę):
Powróciłem do SuperMemo i dodałem nowe zadanie do Nozbe, 8,5 h w tym miesiącu. 25,5/150
Czytanie (80 książek w rok):  
Przeczytałem 7 książek. 7/80
Nauka w domu (Poświęcam 3h tygodniowo na naukę przez 20 tygodni):
Niestety w ogóle się nie przyłożyłem do prac na CSP# i mam duże braki i zaległości. Wg Toggl tylko 3,5h z zakładanych 12! Choć dziś wiem, że te 12 to chyba za dużo.
Dodatkowo tyle samo czasu poszło na naukę Angulara, więc bardzo dobrze. Tyle samo też pochłonęły wideo o szablonach Nozbe, więc 10h w miesiącu jednak jest możliwe. 
Niewykonane X
Firma (Prowadzić firmę w oparciu o własny wytworzony produkt):
10 pomysłów wykonane, 4/4
Rozwój zawodowy (Pracować maksymalnie 30h tygodniowo w celach zarobkowych):
Fiszki ruszone, książka o Angular zaczęta, nowy cel Trzy Poziomy będzie dodany. Jednakże było tego dość mało. Cieszę się natomiast, że zaczyna mnie to bardziej kręcić. Aż 3,5h poświęcone na to w tym miesiącu, więc całkiem dobrze na start. Częściowo V
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 15 miesięcy): 
Poziom 1 osiągnięty, 25/64
Wczesne wstawanie (5 AM 100 dni łącznie):
Poszło bardzo dobrze, druga połowa miesiąca to 12 dni z rzędu. 21/100
Charytatywność (25 zł co miesiąc przez rok)
Poziom 1 osiągnięty! Nowy przelew ustawiony, kwota zwiększona do 25 zł na miesiąc.
Zaczynamy kolejną rundę na następny rok lub do decyzji o zmianie, 0/12
Przytulana Medytacja (Przytulana Medytacja 500 dni łącznie):  
Osiągnęliśmy poziom 2 tego celu. 174/500
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 5 miesięcy):
3 rozmowy w tym miesiącu. 3/22
Finanse (Ustalać i wykonywać nasze wieloletnie cele finansowe przez 6 miesięcy):
Pracowaliśmy nad planem finansowym i innymi zadaniami oraz naszymi celami. Łącznie ponad 9 godzin na finanse w tym miesiącu. 1/6
Spacery (Poobiednie 5-10 min spacery przez 36 dni łącznie):
Znowu absolutnie zaniedbane, nadal tego nie robimy, Niewykonane X
4 Ściany (Uzbierać 30,000 oszczędności):
Odłożyć minimum 350 funtów na konto oszczędnościowe. Wykonane V
Randki (cotygodniowe randki przez 36 miesięcy):
Cel zrewidowany, randki wracają w 2 tygodniu. Także 3 randki w tym miesiącu, poziom 2 osiągnięty. 12/36
Odwiedziny znajomych (raz w miesiącu wizyta przez rok)
Odbyte 2 wizyty, 1/12
Rozmowy z rodziną (Dzwonić do rodzeństwa i rodziców raz w miesiącu przez 3 miesiące): 
3 rozmowy, w drugą sobotę tego miesiąca. 1/12


Cele niezwiązane z 3 poziomami lub niepasujące do tego schematu

Misja życiowa: 
Za mało czasu poświęcone. Częściowo zawieszone, choć mimo to jestem zadowolony, bo częściej pamiętam o obecnych ustaleniach i swojej misji. Częściowo X
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości do nich:
Zadbałem o regularny kontakt z przyjaciółmi i odzywałem się do ludzi w każdy weekend. Wykonane V
Spotkania z przyjaciółmi:
Nie wszystkie spotkania wykonane, jednakże biorąc pod uwagę długo niewidziane osoby i tak jestem bardzo zadowolony. 3/4
Gry (20 gier w rok)
Ukończyłem 2 gry, 2/20
Filmy (40 filmów w rok):  
Już 2 filmy zaliczone, 2/40

 

 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 

Leave a Reply

Your email address will not be published.