Podsumowanie Miesiąca: Czerwiec 2020

Zacznę od najgorszych rzeczy. Kolejny słaby miesiąc pełen grania w gry, biadolenia, marudzenia i narzekania na brak motywacji i chęci. Częściowo się tego spodziewałem, bo po oblikowaniu planu na czerwiec byłem pewien, że go nie wykonałem. Winę za to ponoszę ja, ponieważ kiepsko przygotowałem plan. 

Nie będę się rozwodził nad tymi problemami, bo robię to od 2 miesięcy. Pora z tym skończyć i dlatego Plan na Lipiec wygląda trochę inaczej. Będę eksperymentował z działaniem bez planu i zobaczę jakie rezultaty to przyniesie. Najważniejsze to dokonać porządnej rewizji celów, gdyż bez tego wyniki nadal będą takie słabe. Brak wykonania rewizji półrocza jest największym rozczarowaniem tego miesiąca. Wszystko to moja wina, a wciąż chowam się za zmęczeniem, niewyspaniem, stresem, itd. To wszystko faktycznie źle na mnie wpływa, natomiast wiem, że zaniedbuję rozprawienie się z tymi problemami. 

Nie można skupiać się na samych negatywach, więc spuszczę zasłonę milczenia na swoje braki i słabe wyniki. Przejdźmy do sukcesów, bo mimo słabej formy ten miesiąc zaowocował ciekawymi wydarzeniami. 

Moja praca naukowa (CSP#) została wysłana do dziennika naukowego!!! Jest to drugi etap, czyli rewizja przed publikacją. Najpierw trzeba było skończyć samą pracę, a więc ten kamień milowy już osiągnięty! 🙂 Przez następne kilka tygodni edytor i referenci będą czytać moje wypociny i wspólnie będziemy przygotowywać materiał do ostatecznej publikacji. Możliwe, że będą konieczne jakieś poprawki. Ostatecznie jestem ogromnie dumny i wdzięczny, z tego gdzie doszedłem i co do tej pory osiągnąłem. Mam już 67 godzin na liczniku w tym projekcie.

Zostałem także zaproszony na rozmowę do Przeprogramowani.pl o mojej pracy w Szkocji, studiach i życiu programisty. Rozmowa odbędzie się dzisiaj, 1 lipca, aczkolwiek nagranie będzie dostępne na kanale. Jestem bardzo mile zdziwiony zaproszeniem. Cieszy mnie to, że mogę podzielić się ciekawymi informacjami, które mogą okazać się przydatne i będę miał jakiś wkład w polską społeczność programistyczną. Cieszy mnie to ogromnie.

Ponadto skończyłem 30-dniowe wyzwanie Jogi i tym samym kolejne wyzwanie sportowe. Nauka włoskiego i hiszpańskiego idą całkiem zacnie i także jestem zadowolony z rezultatów. Wiele pracy włożyłem w naukę z książek, a także poprawiłem się z czytanie. Zdecydowanie mocno skupiłem się na relaksie, o czym świadczy aż 6 ukończonych gier.

Jeśli chcesz lepiej zrozumieć mój sposób działania i poniższe podsumowanie, warto zajrzeć do Planu na Czerwiec i porównać moje założenia z osiągniętymi wynikami.

V Wykonane – cel wykonany w pełni. Najczęściej podane tylko wartości liczbowe
V Niedokończone – cel wykonany w większości, choć coś zakłóciło jego dokończenie. Ja lub czynniki zewnętrzne. Mimo to nadal uznaję jako wykonane i podaję wartości liczbowe
X Niewykonane – podobnie jak wyżej, tyle że doszedłem może do połowy drogi
X Niewykonane – najpewniej nawet nie doszedłem do połowy, nie przykładałem się, lub nawet nie zacząłęm

Zadania wykonane w Czerwcu 2020

Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)
   X Niewykonane   
   Zawieszam cel, konieczna rewizja!

Wyzwania Sportowe (Ukończyć 10 wydarzeń i wyzwań sportowych)
    Ukończyłem wyzwanie 30 Day Total Yoga Body Link do wykonanego wyzwania 
    Nowe wyzwanie rozpoczęte, aczkolwiek przerwane przez kontuzję.
    9/15
Ultramaraton (Przebiegłem Maraton poniżej 4h)
    Niewykonane ze względu na wciąż trwający Lockdown i niepewność sytuacji 
Biegi (Wziąć udział w 10 biegach)
365 razy bieg 5K (36 dni z rzędu)
   V Wykonane (1h) Czy chcę zapisać się do klubu biegowego? 
        Na obecną chwilę nie jest to dla mnie ważne i na razie tego nie potrzebuje
   X Niewykonane Praktycznie wszystkie plany biegowe upadły ze względu na 2 kontuzje, które nastąpiły zaraz po sobie 🙁 
    9/10
Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 365 dni):
    Niestety tylko 12 dni. Wyraźny spadek
    115/365
Post (Post przez 100 godzin)
   X Niewykonane   
   Zawieszam cel, konieczna rewizja!

Post 22h (raz w tygodniu przez 10 miesięcy):  
    20/42
Mąka (Trzy pełne dni w tygodniu bez jakichkolwiek produktów z mąki niepełno zbożowej przez 6 miesięcy)
    1/6
Sen (Pełne 7h snu na dobę 180 dni łącznie)
   X Niewykonane   
   Zawieszam cel, konieczna rewizja!

Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
   775/1000
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
    779/1000
Wdzięczność (Codziennie 1000 dni)
   401/1000
Blog (Blog ma 15,000 UU):
   X Niewykonane   
   Zawieszam cel, konieczna rewizja!

Podcast (Uruchomić i prowadzić podcast i opublikować 10 odcinków)
   X Niewykonane   
   Zawieszam cel, konieczna rewizja!

Nauka Włoskiego (Poświęcić 300h na naukę):
    Jestem mile zdziwiony czasem poświęconym na naukę. Wychodzi średnio 3.5 minuty na każdy dzień, a więc całkiem zacnie.
    2/300
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 150h na naukę):
    16,5h w tym miesiącu. Nie było wystarczająco dużo czytania, można powiedzieć, że nadrobiłem to biorąc udział w meetupach
    90/150
Ukończyć Harry’ego Pottera po hiszpańsku (Ukończyć pierwszą książkę):
    Idzie dość topornie, choć mam wrażenie, że prawie codziennie czytam. Niestety jest to złudzenie. Nadal nie czuję się wystarczająco komfortowo, choć widać zdecydowaną poprawę w płynności czytania, co niezmiernie cieszy. Mam już 70% książki.
    V Niedokończone
Czytanie (80 książek w rok):  
    Tylko 5 książek w tym miesiącu. 😉 Nadal zbyt wiele czasu poświęcanego na gry. Ponadto z niektórymi książkami pracuję dość powoli i po prostu dokładnie przerabiam temat. Jestem pewien, że na urlopie dużo nadrobię, jeśli ten w końcu nadejdzie.
    32/80
Skupiona Nauka (Poświęcam 3h tygodniowo na naukę przez 20 tygodni):
    Pisanie pracy do dziennika naukowego – Projekt CSP#.
    Sukces! Wielki kamień milowy osiągnięty. Po 67 godzinach pracy wysłałem moją pracę naukową do publikacji!!! 😀 
    Utrzymałem regularność nauki i zadbałem o ten cel. Jestem z tego bardzo zadowolony, bo wiem, że przyniesie to bardzo wiele dobrego.
    9/20
Kodowanie (Uczyć się programowania przez minimum 90 minut w tygodniu przez 6 miesięcy):
    Wykonałem większość założonego planu. Nadal to wdrażam i wyrabiam nawyk. Jestem zadowolony z postępów.
    1/6
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 15 miesięcy): 
    45/64
Charytatywność (25 zł co miesiąc przez rok)
    5/12
Przytulana Medytacja (Przytulana Medytacja 500 dni łącznie):  
    Najlepszy miesiąc do tej pory!
    292/500
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 5 miesięcy):
    20/22
Finanse (Ustalać i wykonywać nasze wieloletnie cele finansowe przez 6 miesięcy):
    X Niewykonane   
4 Ściany (Uzbierać 30,000 oszczędności):
    V Wykonane Odłożyć minimum 350 funtów na konto oszczędnościowe
Randki (cotygodniowe randki przez 36 miesięcy):
    Zawieszone na czas izolacji
Odwiedziny znajomych (raz w miesiącu wizyta przez rok)
     Zawieszone na czas izolacji
Rozmowy z rodziną (Dzwonić do rodzeństwa i rodziców raz w miesiącu przez 5 miesięcy): 
   X Niewykonane   

Cele niezwiązane z 3 poziomami lub niepasujące do tego schematu

Podsumowanie Półrocza, Rewizja celów Trzy Poziomy:
   X Niewykonane   
Gry (20 gier w rok)
     15/20 Aż 6 gier skończonych w tym miesiącu. Rzecz jasna wiele z nich było ogrywanych przez długi czas i po prostu teraz je skończyłem. Niemniej jednak to tylko pokazuje, na czym się skupiłem w tym miesiącu, oraz że ten problem pozostaje poza moją kontrolą 🙁 Tzn że potrzebuję to okiełznać
Filmy (40 filmów w rok):  
    9/40 Nie martwi mnie to, bo będę nadrabiać w jesienne wieczory

 


A gdzie pozostałe cele z listy 3 poziomów?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.