Podsumowanie kwartału i pierwszego półrocza 2020

We vlogu powyżej opowiedziałem trochę szerzej swoje przemyślenia na temat moich wyników w pierwszej połowie tego roku. Zapraszam do oglądania. Poniżej nie ma wymienionych kilku dodatkowych rzeczy, które faktycznie zrobiłem. Opisałem to oddzielnie w Moje Osiągnięcia. To było bardzo interesujące 6 miesięcy. Mnóstwo rzeczy się wydarzyło i jestem z tego naprawdę zadowolony. Było sporo wzlotów i upadków. Cóż, na tym polega właśnie życie. 😉  Skupmy się na tym, co było naprawdę super w ciągu tych 6 miesięcy. Mnóstwo celów wykonanych i ruszonych do przodu, wiele przemyśleń, wiele wpadek i błędów i wiele lekcji. Chętnie zobaczę, co da mi druga połowa roku i czy faktycznie tak wiele się nauczyłem… 😉 

Jak to czytać?

  • Cele skreślone, to cele osiągnięte
  • Cele na czerwono, to takie, o które w ogóle nie zadbałem, nie zacząłem wykonywać, których wykonywanie poszło kiepsko i źle
  • Cele na brązowo, to takie, z których zrezygnowałem. Albo tego nie czuję, albo nie potrzebuję
  • Cele na niebiesko, to takie, których nie mogłem wykonać (patrz: COVID lub inne problemy)
  • Cele na zielono, to takie, które wykonuję i idą dobrze lub bardzo dobrze. Są postępy i jest szansa, że zostaną skończone w założonych czasie.

Podsumowanie Celów

  • Ważę 78 Kg przez 6 miesięcy – Poziom 1 
  • Wziąłem udział w 15 różnych wydarzeniach sportowych – Poziom 1
  • Ukończyć Wędrówkę na 100 km Gla-Edi w Lipcu 
  • Ukończyć Maraton na wiosnę (przełożone na lato)
  • Ukończyć Stirling Marathon 2020 w Październiku poniżej 4:15
  • Ukończyłem 10 różnych biegów – Poziom 1 
  • Nie jem później niż 20 przez 100 dni łącznie – Poziom 1 
  • Post przez 72 godziny – Poziom 1 
  • Post przez 100 godzin – Poziom 2  
  • Tkanka tłuszczowa 25% i obwód w pasie 92 cm (Obecnie 95 cm), osiągnąć to i utrzymać przez minimum 3 miesiące – Poziom 1 
  • Pełne 7 godzin snu na dobę minimum 90 dni łącznie
  • 36 dni z rzędu bieg na minimum 5 km – Poziom 1 
  • Post 22h (rozpoczynając między 18 a 20) raz w tygodniu przez 3 miesiące – Poziom 1 
  • Dwa pełne dni w tygodniu bez jakichkolwiek produktów z mąki niepełno zbożowej przez 6 miesięcy – Poziom 1
  • Pełen rok medytacji i jogi każdego dnia
  • Wdzięczność przez 365 dni – Poziom 2
  • Wdzięczność przez ok. 580 dni na koniec roku 
  • Minimum 3 bezwyjazdowe mini urlopy na zakończenie każdego kwartału, trwające minimum 2 dni
  • Zobaczyć 100 zespołów na żywo – Poziom 1 
  • Prowadzę blog o produktywności, który ma 500 UU – Poziom 1 
  • Poświęcić 150 h na naukę Hiszpańskiego – Poziom 1 
  • Ukończyć pierwszą książkę Harry’ego Pottera po Hiszpańsku – Poziom 1 
  • Ukończyć drugą i trzecią książkę Harry’ego Pottera po Hiszpańsku – Poziom 2 
  • Przeczytać 62 książki (lub przynajmniej osiągnąć 30% przed podjęciem decyzji o odpuszczeniu)
  • Poświęcam 3 h tygodniowo na Deliberate Practice i podnoszę swoje umiejętności przez 20 tygodni – Poziom 1 
  • Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 6 miesięcy – Poziom 1 
  • Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 15 miesięcy – Poziom 2 
  • Wspomóc rozwój kolejnych 2-3 osób przekazując wiedzę na temat rozwoju osobistego
  • Wstawanie o 5 rano przez 100 dni (łącznie) – Poziom 1 
  • Przekazujemy 5 zł na cele charytatywne przez rok od Lutego 2019 – Poziom 1
  • Przekazujemy X zł na cele charytatywne przez pozostałe 11 miesięcy tego roku 
  • Walden: 3 dni bez telefonu, internetu, komputera, itp – Poziom 1 
  • Przytulana Medytacja 150 dni łacznie – Poziom 2 
  • Przytulana Medytacja 450 dni łącznie na koniec roku
  • Głębokie rozmowy… raz w tygodniu przez 5 miesięcy – Poziom 1 
  • Głębokie rozmowy… 2 razy w tygodniu przez 5 miesięcy – Poziom 2
  • Stworzyć projekt, Ustalać i wykonywać nasze wieloletnie cele finansowe przez 6 miesięcy – Poziom 1 
  • Poobiednie 5-10 min spacery przez 36 dni łącznie – Poziom 1 
  • Poobiednie 5-10 min spacery przez 100 dni łącznie – Poziom 2 
  • Poobiednie 5-10 min spacery 300 dni minimum na koniec roku
  • Co miesiąc odkładać minimum 350 funtów na fundusz na mieszkanie przez cały rok
  • Co tydzień mamy randkę przez 12 miesięcy – Poziom 2
  • Przemyśleć porządnie i spisać swoją misję życiową na podstawie 7 Nawyków Skutecznego Działania i podobną literaturę
    poświęcając na to czas regularnie minimum raz w miesiącu, dopóki pierwsza rozsądna wersja nie zostanie stworzona 
  • Poprawić metody uczenia się z zastosowaniem rad z książki Włam się do mózgu (Głowa do Liczb zamiast tego)
  • 40 tygodni w ciągu roku rozmów z najbliższymi znajomymi oraz regularne wiadomości do nich na WhatsApp, oraz telefony
  • Minimum dwa spotkania z przyjaciółmi na żywo każdego miesiąca
  • W każdy pierwszy weekend miesiąca dzwonię do rodziców i rodzeństwa na krótką pogawędkę utrzymując stały kontakt
  • Przejść 20 gier (lub przynajmniej przegrać 30% czasu przed podjęciem decyzji o odpuszczeniu)
  • Obejrzeć 40 nowych filmów  (lub przynajmniej 30% długości przed podjęciem decyzji o odpuszczeniu)
  • Do końca roku całkowicie zaprzestać spożywania kupowanego chleba i zastąpić go chlebem domowym 
  • W ciągu 3 miesięcy testować lekką wersję Witariańskiej diety, czyli jak najwięcej niegotowanych warzyw i owoców 

Przemyślenia

Niektóre cele anulowałem. Albo ich nie czuję, albo nie potrzebuję, albo one potrzebują rewizji. Oprócz tego, co było zaplanowane na ten rok, usunąłem też kilka celów, których nawet jeszcze nie zacząłem wykonywać. Czuję, że trzeba zrobić trochę luzu, a także po prostu przemyśleć, po co mi to wszystko?

Część zadań po prostu nie mogłem wykonać ze względu na sytuację na świecie. A tak naprawdę wszystkie z nich byłyby już wykonane, albo w 90%. Jestem tego naprawdę pewien. Nie ukrywam, że naprawdę mocno podcięło mi to skrzydła i zniechęciło do działania. Zwłaszcza że wiele z tego kręciło się wokół podróży, fajnych wrażeń, wyzwań, a także relaksu. Brak tego okazał się mocno dokuczający.

Niektóre cele po prostu zjeb…  zaniedbałem, nie wykonałem lub w ogóle nie ruszyłem. Te, które oznaczyłem, powinny przynajmniej być rozpoczęte (jeśli nowe) lub w jakimś zaawansowanym stadium. Cóż, nie ma co się usprawiedliwiać, albo zwalać winę na sytuację na świecie. Najgorszym i najbardziej prominentnym przykładem jest waga i to, że zamiast schudnąć, przytyłem prawie 4 kg!!! 🙁 Koniec dyskusji…

Cele i zadania nieoznaczone w żaden sposób po prostu są. Tzn. albo dopiero je zacznę, albo jakoś tam sobie idą i jest ok. Te na zielono natomiast, mają naprawdę zadowalające postępy, albo są naprawdę mocno utrwalone i jestem z nich bardzo zadowolony.

Mam także aż 9 wykonanych poziomów! To naprawdę bardzo dobry wynik i jestem z tego ogromnie dumny! Może byłoby lepiej, a może nie. 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 

2 thoughts on “Podsumowanie kwartału i pierwszego półrocza 2020”

  1. Idziesz do przodu Karolu, brawo.
    Może zamiast biegania i spacerów co innego wdrożysz dla ciała?

    Opowiesz więcej o tym:
    “Poprawić metody uczenia się z zastosowaniem rad z książki Włam się do mózgu (Głowa do Liczb zamiast tego)”

    1. Dziękuję za komentarz i miłe słowa.
      Jeśli chodzi o bieganie, to są pewne problemy zdrowotne, które mi w tym przeszkadzają i ograniczają. Chcę się nimi najpierw zająć, a potem zobaczyć, co mogę z tym zrobić. W międzyczasie skupię się pewnie mocniej na Jodze. Dzięki za uwagę będę o tym pamiętał.

      W odpowiedzi na Twoje pytanie… TAK! Niedługo powiem o tym o wiele więcej. Jutro we vlogu małe wspomnienie… a potem cały ODCINEK podcastu właśnie na ten temat! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.