Plan na Styczeń 2021

Na koniec roku zrobiłem tylko rewizję grudnia i rewizję 2020 roku. Nie skończyłem natomiast przeglądu swoich celów. Głównym powodem jest fakt, że chcę te cele przebudować, sprawdzić, czy nadal chcę je wykonywać, określić je dobrze i prawdopodobnie dodać nowe. Dlatego na styczeń de facto nic nie planuję, ponieważ chcę spędzić cały miesiąc na planowaniu Trzech Poziomów i innych celów na ten rok. W 2020 roku kilka razy podchodziłem do jakiejś większej rewizji i zawsze kończyło się to czymś niestety zbyt powierzchownym. Tym razem naprawdę potrzebuję się do tego przyłożyć. Większość roku powtarzałem, że straciłem swoje cele z oczu, więc myślę, że pora skupić się na tym, aby odzyskać tę wizję. Wiem, że to zajmie dużo czasu, dlatego potrzebuję zrobić na to miejsce. 

Aktualnie wyrabiane nawyki (tzn. takie, które mają największy priorytet):

  • ** Ostatni posiłek najpóźniej o 20 (obecnie 80% skuteczność) 🙂 Zaniedbałem ten nawyk i należy go poprawić
  • 20 minut nauki programowania dziennie (zbliżam się do 70% skuteczności) Troszkę zaniedbane ze względu na święta i urlop
  • 5-10 minut ćwiczeń głębokiego oddychania (To wymaga największego skupienia) Tak naprawdę nawet nie rozpoczęte
  • Krótka wieczorna medytacja lub relaksacyjna Joga. Nawet nie zacząłem

Zadania do wykonania w Styczniu 2021

Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 365 dni):
    Minimum 25 razy
Post 22h (raz w tygodniu przez 10 miesięcy):  
    4 razy, powracam do tego celu i zaczynam liczenie od nowa, ale idę od razu na poziom 2
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
    31 razy, przedostatni miesiąc do poziomu 3
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
    31 razy, przedostatni miesiąc do poziomu 3
Wdzięczność (Codziennie 1000 dni)
    31 razy
Nauka Włoskiego (Poświęcić 100h na naukę):
    Minimum 4 godziny nauki, powrócić do podcastów
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 500h na naukę):
    Minimum 10 godzin nauki, opracować kolejny plan
    Określić ile czasu potrzeba do osiągnięcia 500h
    Obejrzeć pierwszy film HP
Czytanie (80 książek w rok):  
    Rozpocząć nowe Goodreads Challenge i ustalić 72 książki
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 50 miesięcy): 
    4 razy, rozpoczynam drogę do poziomu 3
Charytatywność (40 zł co miesiąc przez rok)
    Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie
Przytulana Medytacja (Przytulana Medytacja 500 dni łącznie):  
    Minimum 20 razy
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 12 miesięcy):
    4 długie, szczere, około godzinne rozmowy do odbycia

Pozostałe Cele

Life Clock (Skończyć i opublikować na blogu moją pierwszą aplikację):
    Kiedyś napisałem takie małe narzędzie i postanowiłem je poprawić. Prace trwają już od jakiegoś czasu, natomiast obiecałem sobie, że skończę pierwszą wersję w styczniu.
Bieganie (80 km w styczniu):
    80 km, to gwóźdź programu. Chcę także po raz kolejny odbudować rutynę 3 biegów w tygodniu po ostatniej kontuzji
Filmy (40 filmów w rok):  
    Obejrzeć minimum 3 filmy
Gry (20 gier w rok): 
     Ukończyć minimum 2 gry
Rozmowy z rodziną (Dzwonić do rodzeństwa i rodziców raz w miesiącu)
    3 rozmowy, prawdopodobnie w drugą sobotę tego miesiąca
Trzy Poziomy (Rewizja i nowe cele)
     Określić co zrobić z obecnymi celami, jak do nich podejść i określić nowe cele. Specjalnie zredukowałem cele na ten miesiąc, aby mieć na to czas.

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.