Plan na Sierpień 2020 – Wakacje i Podcast Nasze Możliwości

Nadal określam swoje cele na nowo, szukam dobrego pomysłu na siebie, prowadzę rewizję i dużo się zastanawiam. Wiem, to brzmi enigmatycznie i trochę, jako wymówki do unikania trudniejszych zadań. To nieprawda.

Ostatnie miesiące były dla nas wszystkich trudne. Wiele się nauczyłem, wiele się wydarzyło i… niestety zbyt wiele razy zareagowałem za późno, wpadłem w pułapkę, poddałem się lub coś podobnego. Ostatecznie wylądowałem w dość słabym miejscu, mocno niezadowolony. 

Nowe problemy zdrowotne mocno dają się we znaki i bardzo mnie ograniczają. Potrzebuję mocno skupić się na poprawie zdrowia. Innym punktem zwrotnym będzie skupiona praca na rozruszaniu podcastu Nasze Możliwości. Nadal potrzebna jest porządna rewizja celów.  Jestem w trakcie.

Dwutygodniowy urlop na wsi! 🙂 Nadal bez planu?

W końcu nadchodzą upragnione wakacje. Siłą rzeczy będzie mniej się działo na blogu i nie będzie 2 podsumowań.  W Lipcu mocno wrzuciłem na luz i myślę, że bardzo mocno się to opłaciło. Z uwagi na 2-tygodniowe wakacje, siłą rzeczy, w Sierpniu także mocno wrzucam na luz. Z uwagi na wakacje Dominiki we Wrześniu wiele wspólnych celów i ustaleń musi poczekać. W tym czasie dam sobie odpocząć, a potem skupię się na swoich sprawach, kiedy będę sam.

Eksperyment z brakiem planowania w zeszłym miesiącu średnio się udał. Nagram o tym następny odcinek vloga. Niemniej jednak wszystkie plany są mocno ograniczone i składają się na poniższą listę, oraz refleksję na temat samego siebie, swoich potrzeb i lepszego określenia dalszych kroków. 

Zadania do wykonania w Sierpniu 2020

Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)
    Opracować cel na nowo i jak najszybciej zacząć wdrażanie tego planu. Wiem, że to brzmi bardzo enigmatycznie i w ogóle nie jest SMART.
    Prace nadal trwają i wiele zostało wykonane, natomiast po prostu nie przełożyłem tego na zadania i nawyki. W tym miesiącu będę w stanie to zrobić.
Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 365 dni):
    20 razy
Post 22h (raz w tygodniu przez 10 miesięcy):  
    8 głodówek po 16h w ramach powrotu do wcześniejszej formy
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
    31 razy
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
    31 razy
Wdzięczność (Codziennie 1000 dni)
    31 razy
Podcast (Uruchomić i prowadzić podcast i opublikować 10 odcinków)
    Opublikować 2 odcinki podcastu.
    Nagrać minimum 2 dodatkowe odcinki do późniejszej publikacji.
    Poświęcić minimum 3h na dopieszczenie ustawień podcastu, połączenia między kontami, plug-iny itp.
Blog (Blog ma 15,000 UU):
    Dodać plugin pozwalający na śledzenie swoich własnych komentarzy.
    Opublikować min 4 odcinki vloga jako dodatek do podsumowań.
Nauka Włoskiego (Poświęcić 300h na naukę):
    2h na miesiąc
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 150h na naukę):
    4h na tydzień, 18 godzin
    Rozpocząć regularną praca z książką przygotowującą do egzaminu B2
Ukończyć Harry’ego Pottera po hiszpańsku (Ukończyć drugą i trzecią książkę Harry’ego Pottera po hiszpańsku):
    Zacząłem zbyt powoli, aczkolwiek nadrobię na urlopie, bo będę miał ograniczone możliwości i skupię się tylko na tym
Czytanie (80 książek w rok):  
    Przeczytać minimum 8 książek. 2 tygodnie urlopu na odludziu zdecydowanie w tym pomogą 🙂 
Kodowanie (Uczyć się programowania przez minimum 90 minut w tygodniu przez 6 miesięcy):
    8h nauki w tym miesiącu w jakiejkolwiek formie (urlop)
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 15 miesięcy): 
    5 razy
Charytatywność (25 zł co miesiąc przez rok)
    Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie do kolejnej zmiany kwoty
Przytulana Medytacja (Przytulana Medytacja 500 dni łącznie):  
    20 razy
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 5 miesięcy):
    2 długie, szczere, około godzinne rozmowy do odbycia
4 Ściany (Uzbierać 30,000 oszczędności):
    Odłożyć minimum 350 funtów na konto oszczędnościowe.
Rozmowy z rodziną (Dzwonić do rodzeństwa i rodziców raz w miesiącu przez 5 miesięcy): 
    3 rozmowy, w drugą sobotę tego miesiąca

Cele niezwiązane z 3 poziomami lub niepasujące do tego schematu

Pisanie pracy do dziennika naukowego – Projekt CSP#:
    Prace wykończeniowe, jeśli tylko będzie trzeba.
Spacery
    Bieganie zawieszone, dopóki nie poprawię sytuacji w odcinku lędźwiowym 
    Regularne spacery, min 30 minut
Rewizja celów Trzy Poziomy i kolejne przerobienie kursu:
    Poświęcić przynajmniej 2h na kurs i ok 5h na przerobienie swoich celów
Gry (20 gier w rok)
     Ukończyć minimum jedną grę
Filmy (40 filmów w rok):  
     Brak planów

 


A gdzie pozostałe cele z listy 3 poziomów?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.