Plan na Październik 2019

Wg notatek z planowania roku, jest kilka rzeczy, których chciałbym robić więcej lub mniej. Od teraz będę starał się to jakoś przekuwać w zadania. Część z tych rzeczy jest już w trakcie wprowadzania w ramach nawyku lub zostały przekute w 3 poziomy, lub inne cele. W tym miesiącu kontynuuję pracę nad nimi i staram się dodać kolejne rzeczy do usprawnienia, zaczynając małymi kroczkami.

Jutro będzie opublikowane kolejne podsumowanie miesiąca, które wyraźnie pokaże, że Wrzesień nie był zbyt dobry, jeśli chodzi o wykonywanie celów. Ciekawa rzecz, którą zrozumiałem, to, że nie widzę dobrze swoich celów. Tzn., nie mam prosto przed oczami jasnego planu. 

Październik zaczyna nowy kwartał i pragnę skupiać się na konkretnych celach w krótszych horyzontach czasowych. Dlatego rozpoczynam pracę nad streszczeniem mojego Honours Projekt i jego publikację w dzienniku naukowym. Do końca roku co niedziela poświęcam 3-4 godzin na pracę nad tym projektem i 1 godzinę w tygodniu wieczorem. 

Ponadto zwiększam częstotliwość niektórych nawyków lub dodaję nowe zadania, np powrót do gorących kąpieli i dłuższe sesje Jogi robić z instruktorem. Pragniemy też ukończyć Kurs 3 Poziomy!!! 🙂 

W tym kwartale chciałbym zrobić naprawdę sporo i wziąć się do roboty. Dziś nie jestem w stanie tego dobrze określić, ponieważ ten tydzień jest już zaplanowany i to całkiem ambitnie, za tydzień już maraton, a potem tydzień odpoczynku i impreza urodzinowa. Stąd “planowanie” kwartału i wykonywanie zadań de facto zacznie się w połowie miesiąca. 

Myśl przewodnia tego miesiąca:

  • Rozpoczęcie nowego projektu i pełne skupienie się tylko na nim do jego zakończenia
  • Dbanie o utrzymanie obecnych nawyków, bardzo mocne skupienie na nawykach
  • Intensyfikacja nauki w domu i czytania technicznych książek
  • Praca nad spokojem i uważnością

Nawyki do wprowadzenia lub odbudowania:

  • Powrót do regularnego grania na gitarze
  • Utrzymanie dobrej rutyny wstawania o 5 rano i niejedzenia po 20
  • Regularne granie na gitarze
  • Powrót do ćwiczeń oddychania (!!!)

Plan na Październik 2019

Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)
Maksymalnie raz w tygodniu pozwalać sobie na objadanie się, 4 razy.
Maksymalnie 3 razy w tygodniu jedzenie słodyczy, snacków itp., 12 razy.
W Październiku kontynuuję utrzymanie wagi na poziomie 78 kg i nie pozwalam jej wzrastać.
Wydarzenia Sportowe (Ukończyć 10 wydarzeń i wyzwań sportowych)
Stworzyć listę swoich wydarzeń sportowych/wyzwań do zaliczenia. Ukończyć Maraton
Ultramaraton (Poziom 1 – Ukończyć maraton)
Ukończyć swój pierwszy pełny maraton! 🙂 Zakładany czas między 4:15 a 4:30! Ambitnie! 😀 Poziom 1 celu ultramaraton do osiagnięcia.
Biegi (Wziąć udział w 10 biegach)
Wyzwanie 50 razy 5 km. Powrót do wyzwania przerwanego wcześniej. (Nie jestem pewny, czy wracam do wyzwania. Zdecyduję po Maratonie)
Wziąć udział w Lochh Ness Marathon
Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 100 dni): 20 razy
365 razy bieg 5K (36 dni z rzędu)
Biegać codziennie. 15 dni (Jeśli zacznę ten cel, to dopiero minimum tydzień po Maratonie)
Post 22h (raz w tygodniu przez 3 miesiące):  4 posty do wykonania, pełny post 60h, poczytać na temat postu 70 godzinnego
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni): 31 razy, plus 2 dłuższe sesje z instruktorem w tym miesiącu minimum 30 minut
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
31 razy
Wdzięczność (Codziennie 365 dni)31 razy
2 kwartalne mini-urlopy (Quarterly Off-Site): 
3 dni na początku października poświęcone w pełni na relaks i wyluzowanie, zamiast wykonywania celów. Zaplanowanie urlopu na koniec kwartału po świętach lub nowym roku.
Koncerty (Zobaczyć 100 zespołów na żywo):  2 zaplanowane koncerty
Blog i Podcast (Uruchomić podcast): Przygotować stronę z narzędziami i umieścić tam przynajmniej tylko opis Nozbe z linkiem afiliacyjnym i wszystkimi moimi szablonami. Olane w poprzednich miesiącach.
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 150h na naukę):
Powrót do nauki Hiszpańskiego, 0,5h na tydzień, 2 godziny
Czytanie (60 książek w rok):  Przeczytać 4 książki.
Nauka w domu (Poświęcam 3h tygodniowo na naukę przez 20 tygodni):
Powracam do nauki we własnym zakresie i wykonywania swoich projektów. Na początek leci praca nad streszczeniem mojego Honours Project
Firma (Prowadzić firmę w oparciu o własny wytworzony produkt):
Obecnie skupiam się na szukaniu pomysłów. Zadanie 10 pomysłów w 10 minut, raz na tydzień w weekend. 4 razy
Rozwój zawodowy (Praca u podstaw do innych celów):
Powracam do nauki we własnym zakresie. Skupiam się na czytaniu książek technicznych.
Dokończyć Code Craft i książkę o Typescript, zacząć Linux Bible.
Fiszki o programowaniu 4 razy w tygodniu po minimum 10 minut
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 5 miesięcy): 3 razy
Wczesne wstawanie (5 AM 100 dni łącznie)
Śledzenie pobudek i planowanie ich na przeglądzie tygodnia. 20 pobudek w miesiącu. Zaczynam liczenie od zera
Charytatywność (5 zł co miesiąc przez rok)
Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie na rok
Przytulana Medytacja (Przytulana Medytacja 150 dni łącznie):  31 razy
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 5 miesięcy):
Kolejny cel z 3 poziomów.długie, szczere, około godzinne rozmowy do odbycia. 
Spacery (Poobiednie 5-10 min spacery przez 36 dni łącznie):
Kolejny cel z 3 poziomów. 10 spacerów w tym miesiącu minimum.
Randki (cotygodniowe randki przez 12 miesięcy):
4 randki do wykonania. 
Odwiedziny znajomych (raz w miesiącu wizyta przez rok)
Odwiedzić znajomych, których nie widzieliśmy długo, 1 wizyta.
Rozmowy z rodziną (Dzwonić do rodzeństwa i rodziców raz w miesiącu przez 3 miesiące): 
3 rozmowy, w trzecią sobotę tego miesiąca


Cele niezwiązane obecnie z 3 poziomami lub niepasujące do tego schematu

Misja życiowa: 
Regularnie czytać 7 Nawyków Skutecznego Działania  i rozpocząć prace nad misją życiową prowadząc notatki, 3 razy w tygodniu
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości do nich:
W każdą sobotę wysyłanie wiadomości do znajomych i dbanie o utrzymywanie kontaktu, razy
Spotkania z przyjaciółmi:
Zaplanować spotkania ze znajomymi co 3-4 tygodnie oraz nadrobić czas z osobami dłużej niewidzianymi, spotkania
Gry (25 gier w rok)
Ukończyć 2 gry
Filmy (40 filmów w rok):  
Nic nie planuję, cokolwiek wyjdzie będzie dobrze
Finanse: 
Zmienić aplikację do budżetowania, dopóki nie znajdzie się lepsza. Ostatnie miesiące całkowicie olałem ten temat. Nie jestem jednak pewien, czy poświecę na to czas. Jest to na razie niski priorytet.

 


A gdzie pozostałe cele z listy 3 poziomów?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. Wyjątkiem jest sport, gdyż biegam regularnie i staram się to zwiększać ilościowo. Drugim wyjątkiem jest szkoła, którą nie wiedzieć czemu w ogóle nie uwzględniłem w swoich planach i celach. A na to w tej chwili poświęcam najwięcej czasu. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

 

 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.