Plan na Marzec 2019

Chcę skrupulatnie dbać o wykonywanie swoich celów. Tzn. lepiej niż do tej pory. Dzięki temu będzie wam łatwiej prześledzić moją drogę. Mnie samemu także łatwiej przyjdzie zauważyć i pamiętać, co sam zrobiłem.

Nie spisuję wszystkich celów, tylko te, które będą wykonywane w Marcu. Te, które są de facto nawykami, zgrupuję razem.

 

Najwazniejsze do zrobienia w Marcu, to skupienie się na szkole i pracy dyplomowej, wkładając w to wszystkie swoje siły. Dodatkowo powrót do porządnej dyscypliny dzięki regularnemu porannemu wstawaniu. Utrzymanie dobrej ilości treningów i jak największej ilości nawyków. Ponadto chcę ponownie wrócić do lepszego odżywiania się, ponieważ ostatnio było z tym znów gorzej. 

Plan na Marzec 2019

Misja życiowa: Przeczytać 7 Nawyków Skutecznego Działania  po raz kolejny i rozpocząć prace nad misją życiową prowadząc notatki
Daily Stoic:
31 razy
Joga:
31 razy
Medytacja:
31 razy
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości: 
Planuję, co tydzień, aczkolwiek dopuszczam jeden opuszczony.
Spotkania: Po jednym spotkaniu z 2 przyjaciółmi
Rozmowy z rodziną: Zadzwonić do rodziców i rodzeństwa
Wczesne wstawanie: Powrócić do wstawania o 5 dbając o dobrą wieczorną rutynę. Minimum 15 pobudek o 5 w Marcu
Hiszpański: Poświęcić 10h na naukę
Zespoły: 3 zaplanowane koncerty + zespoły supportujące
Wydarzenia Sportowe/Biegi: Planuję bieganie 3 razy w tygodniu po minimum 35 minut każdy bieg, co tydzień jeden bieg ok 1h, a raz w miesiącu ok 1,5h 
Stworzyć porządny plan treningowy wg Danielsa, 
Ukończyć półmaraton Meadows
Waga: Utrzymywanie wagi poprzez treningi, ograniczenie podjadania, cykliczne 24-godzinne posty
Czytanie: Przeczytać 4 książki. Na pewno Bieganie metodą Danielsa,  Ślepowidzenie, Complete Robot
Gry: Ukończyć Dragon Quest VII, A Way Out
Filmy: 3 filmy do obejrzenia
Charytatywność: Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie na rok
Mąż i żona: 4 randki do wykonania 
Odwiedziny znajomych: Robimy imprezę w domu, aby nadrobić zaniedbane kontakty
4 ściany: Przelać oszczędności na konto oszczędnościowe (na razie bez planowania z braku możliwości)
Ukończyć Meadows Half Marathon w Marcu: Wziąć udział w biegu 3 marca i ukończyć go w czasie poniżej 02:30:00

A gdzie pozostałe cele?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. Wyjątkiem jest sport, gdyż biegam regularnie i staram się to zwiększać ilościowo. Drugim wyjątkiem jest szkoła, którą nie wiedzieć czemu w ogóle nie uwzględniłem w swoich planach i celach. A na to w tej chwili poświęcam najwięcej czasu. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.