Plan na Maj 2021

W kwietniu wiele rzeczy poszło nie po mojej myśli. Poszukiwania mieszkania zabrały bardzo wiele czasu i namieszały w wielu sprawach. W tym miesiącu chciałbym nadrabiać i poprawiać to, czego nie zrobiłem w kwietniu.

Najważniejszą zmianą będzie powrót do pisania pracy naukowej CSP#. Z pewnością zajmie to sporo czasu. Natomiast będą 2 długie weekendy i mam zamiar wykorzystać je do pisania. Ponadto Life Clock jest skończony, jednak wymaga aktualizacji i wrzucenia na bloga. Nie mam pojęcia, ile czasu mi to zajmie. Aczkolwiek jest to dla mnie bardzo ważne. 

Oferta na mieszkanie zaakceptowana, aczkolwiek nadal potrzebujemy sporo czasu zainwestować w robotę papierkową i planowanie przeprowadzki.

W tym miesiącu osiągnę także poziom 2 celu Ostatni Posiłek. Cieszy mnie to ogromnie. 

Tymczasowo usunąłem z planów obecnie wyrabiane nawyki. System wymaga przebudowania. W zasadzie robię to już od jakiegoś czasu.

Zadania do wykonania w Maju 2021

FIT 40 (Określić i osiągnąć pierwsze założenia planu FIT 40 i odzyskać poprzednią maratońską sprawność):
    Wykonać założenia planu miesięcznego
    Przebiec minimum 90 km i mieć 12 biegów na koniec miesiąca
    Skończyć czytać Tlenowa Przewaga i opracować trening oddechowy
    Poświęcić 3h na pracę z GluteLab i kontynuować ćwiczenia
    Utrzymać codzienne spisywanie kalorii, 20 razy
    Lepiej dbać o nieobjadanie się, 20 razy
Wyzwania Sportowe (Wziąłem udział w 15 różnych wyzwaniach sportowych):
    Określić plan na ten rok i kolejne wyzwanie do wykonania
    Rozpocząć pracę nad kolejnym wyzwaniem, lub przynajmniej przygotować się solidnie do tego
Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 365 dni):
Osiągnę Poziom 2!
    Minimum 20 razy
Post 22h (raz w tygodniu przez 10 miesięcy):  
    4 razy
    Postarać się wykonać post 36, choć całościowo idzie mi to bardzo słabo i nawet 20h jest problemem 🙁
    Poczytaj o lepszym wykonywaniu dobowych głodówek
Wdzięczność (Codziennie 1000 dni)
    31 razy
Nauka Włoskiego (Poświęcić 100h na naukę):
    3h czytanie
    Dodać nawyk 5 minut czytania i mieć minimum 12 dni na koniec miesiąca
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 500h na naukę):
    Minimum 20 godzin nauki
    Rozpocząć regularną pracę z książką do testów
Lectura (Przeczytać 10 książek po hiszpańsku):
    Przeczytać przynajmniej do 20 rozdziału czwartej książki HP
Dev-Kursy (Przerobić 10 kursów programistycznych):  
    Minimum 3h wideo kursu Reacta, plus czas poświęcony na ćwiczenia z kursu
Dev-Książki (Przerobić 25 książek programistycznych):  
    Skupić się na czytaniu Grokking Functional Programing i ćwiczeniach z książki. Chciałbym skończyć na obecnie opublikowanych fragmencie
    Powrócić do czytania Grokking Simplicity i postarać się skończyć na 500 stronie
Dev-Projekty (2 publiczne projekty):  
    Life Clock (Opublikować na blogu moją pierwszą aplikację): Aplikacja jest skończona, ale należy opublikować ją na blogu
    CSP# (Praca naukowa do dziennika): Powracam do pisania pracy naukowej. Wprowadzić poprawki, poświęcić 20h na ten projekt
Dev-Conf (Obejrzeć 15 wykładów):  
    Obejrzeć 2 konferencje/wykłady
Dev-Fiszki (150 dni nauki z fiszek po 10 minut):  
    Minimum 20 dni
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 50 miesięcy): 
    4 razy
Charytatywność (40 zł co miesiąc przez rok)
    Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 12 miesięcy):
    4 razy
4 Ściany
    Finalizacja zakupu mieszkania i planowanie przeprowadzki, 5h

Pozostałe Cele

Misja Życiowa (Przerobić 7 Nawyków Skutecznego Działania): 
    Chciałbym po raz kolejny przeczytać tę książkę i mocno pracować nad wprowadzeniem tych nawyków w życie. W tym miesiącu rozpoczęcie prac nad pierwszym nawykiem.
    Dodać  nawyk i mieć minimum 10 dni w tym miesiącu
Planowanie i Rewizja
    Potrzebuję przebudować swój plan dnia, a w zasadzie ustalić go na nowo i wprowadzać w życie. Część już została zrobiona
    Dążyć do powrotu do wczesnego wstawania i utrzymanie tego nawyku. W zeszłym miesiącu było tragicznie
    Rewizja naszych wspólnych celów długoterminowych.
Czytanie (80 książek w rok):  
    Minimum 6 książek
Filmy (40 filmów w rok):
  
    5 filmów
Gry (20 gier w rok): 
     Ukończyć minimum 2 gry

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.