Plan na Maj 2019

Najważniejsze do zrobienia w Maju, to skupienie się na skończeniu ostatniego semestru studiów i ostatnich egzaminach. Potem pełne skupienie przenosi się na szukanie pracy i przygotowania do wakacji w Polsce.
Chcę także jeszcze więcej ćwiczyć i częściej wstawać wcześnie rano. Chciałbym też zacząć działać w kwestii wykonywania pozostałych celów, tych zaniedbanych i tych jeszcze nierozpoczętych. 
Widzę ostatnio braki w dbaniu o swoje cele, duże roztargnienie i coraz słabszą dyscyplinę. W Maju chcę skupić się na ulepszeniu tych problematycznych rzeczy.

Chcę skrupulatnie dbać o wykonywanie swoich celów. Tzn. lepiej niż do tej pory. Dzięki temu będzie wam łatwiej prześledzić moją drogę. Mnie samemu także łatwiej przyjdzie zauważyć i pamiętać, co sam zrobiłem.

Nie spisuję wszystkich celów, tylko te, które będą wykonywane w Maju. Te, które są de facto nawykami, zgrupuję razem.

Plan na Maj 2019

Misja życiowa (stworzyć misję na podstawie 7 Nawyków Skutecznego Działania)Cel zawieszony w Maju. Skupienie na pozostałych zadaniach plus odpoczynek i relaks po zakończeniu semestru. Powrót do celu najwcześniej w Lipcu.
Daily Stoic (Codzienna Lektura):
31 razy
Joga (Codzienne ćwiczenia 365 dni):
31 razy, Osiągnięcie 1 Poziomu, 365 dni Jogi z rzędu
Medytacja (Codziennie 365 dni)
31 razy, Osiągnięcie 1 Poziomu, 365 dni Medytacji z rzędu
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości do nich: 
Planuję regularne spotkania i rozmowy, choć można trochę zluzować ze względu na nadchodzące wakacje.
Spotkania z przyjaciółmi: Po jednym spotkaniu z 2 przyjaciółmi
Rozmowy z rodziną: Bez rozmów, ponieważ spędzimy razem czas, jak pojadę do domu.
Wczesne wstawanie (5 AM 100 dni łącznie)Kontynuować częste i w miarę regularne wstawanie o 5 rano dbając o dobrą wieczorną rutynę. Minimum 20 pobudek o 5 w Maju. W Kwietniu dałem z tym dupy. Od teraz chcę to dobrze wykonać.  Śledzenie pobudek i planowanie ich na przeglądzie tygodnia. 
Hiszpański (Uczyć się 150h łącznie): Cel obecnie zawieszony. Powrócę do tego najwcześniej w lipcu. Za dużo rzeczy się działo.
Zespoły (Zobaczyć 80 zespołów na żywo): 2 zaplanowane koncerty + zespoły supportujące
Wydarzenia Sportowe/Biegi (Wziąć udział w 10 wydarzeniach i 10 biegach)
Stworzyć porządny plan treningowy wg Danielsa w Nozbe i rozplanować ten sezon na podstawie informacji z książki. Wstępnie planuję 40 km tygodniowo, choć wybrany plan zakłada ponad 60 km. Zmienię jeden z szablonów i uruchamiam treningi.
Ukończyć półmaraton w Edynburgu i pobić swój czas. Będzie trudniej po ostatnim sukcesie, aczkolwiek jest szansa ze względu na rozkład trasy.
Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)Utrzymywanie wagi poprzez treningi, ograniczenie podjadania, cykliczne 24-godzinne posty. 3 posty w Maju lub jeden 3-dniowy. Przywracam nawyk niejedzenia po 19 i się tego trzymam. W Kwietniu to zjebałem, teraz będę miał możliwość skupić się na tym.
Czytanie (55 książek w rok)Przeczytać 6-7 książek.
Gry (25 gier w rok)Ukończyć 2 gry
Filmy (40 filmów w rok): 3 filmy do obejrzenia
Charytatywność (5 zł co miesiąc przez rok)Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie na rok
Mąż i żona (cotygodniowe randki przez 12 miesięcy)4 randki do wykonania. 
Odwiedziny znajomych (raz w miesiącu wizyta przez rok)Odwiedzić znajomych i nadrobić kontakty poprzez zwiększenie spotkań z ludźmi, których nie widzieliśmy ze względu na skupienie na szkole. 
Ukończyć EMF Edinburgh Half Marathon w Maju: Wziąć udział w biegu 26 Maja i ukończyć go w czasie poniżej 02:06:00.
Finanse: Zmienić aplikację do budżetowania, dopóki nie znajdzie się lepsza
Miejsca UNESCO (Zobaczyć 50 miejsc z listy)Wizyta w New Lanark.
Blog i Podcast (Uruchomić podcast)Planuję zwiększyć ilość publikacji i pokazywać jeszcze więcej szczegółów mojego planowania. Podzielić się informacjami dotyczącymi pierwszego poważnego przeglądu kwartalnego. Chciałbym naprawdę zadbać o blog i zacząć go rozbudowywać. W Kwietniu niestety zjebałem i dopiero teraz będę miał trochę więcej czasu na to.

A gdzie pozostałe cele?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. Wyjątkiem jest sport, gdyż biegam regularnie i staram się to zwiększać ilościowo. Drugim wyjątkiem jest szkoła, którą nie wiedzieć czemu w ogóle nie uwzględniłem w swoich planach i celach. A na to w tej chwili poświęcam najwięcej czasu. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

 

 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.