Plan na Lipiec 2020

Czerwiec okazał się być naprawdę słabym miesiącem, który bardzo mocno zaniedbałem. Już na początku miesiąca wiedziałem, że plan był zbyt ambitny i że nie wykonam założonych zadań. Znałem też powodu, które miały na to wpływ i tak mnie nastawiły do tego. Nie chcę już tak podchodzić do tematu. Nie chcę kolejnych podsumowań miesiąca i tygodnia, gdzie tylko się żalę, że nie wykonałem zadań, bo to i tamto.

Ostatnie miesiące były dla nas wszystkich trudne. Choć sam widzę siebie w bardzo komfortowej sytuacji i problemy na świecie nie miały na mnie takiego wpływu, to mimowolnie i podświadomie odczuwam negatywnie całą tę sytuację. W pewnym momencie zrozumiałem, że Covid zniweczył większość moich planów i ostatecznie miał na mnie bardzo negatywny wpływ. Doszły do tego pewne problemy zdrowotne najpierw w marcu, a potem teraz. To wszystko skutecznie mnie zniechęciło do działania i zdemotywowało. Niestety zbyt późno zrozumiałem, że potrzebna jest naprawdę porządna rewizja celów. Wiedziałem, że nie zrobię tego w czerwcu, bo nie zaplanowałem tego, ani dobrze się nie nastawiłem. 

Dlatego należy sobie zrobić miejsce i przestrzeń na konkretne przemyślenia i nowe zrewidowane cele. Stąd plan na lipiec (i możliwe, że na cały letni kwartał), to…

Nie ma żadnego planu!

To nie do końca prawda. 🙂 Niemniej jednak naprawdę nie chcę zbyt wiele planować, bo wiem, że tego nie będę robił. Dlatego poniższa lista zawiera jedynie to, na czym obecnie najbardziej mi zależy. Poza tym cały pozostały wolny czas chcę poświęcić na ponowne przerobienie kursu Trzy Poziomy, kiedy tylko będę tego chciał. Wolałbym usunąć wszelki stres i presję i skupić się mocniej na wypoczynku. Ponadto chcę naprawdę mocno zastanowić się nad tym, co tak naprawdę chcę robić i na czym mi zależy. 

Nadal będą podsumowania na blogu. Natomiast, zamiast zakładać co i ile zrobię, to po prostu zrobię, co będę chciał i ile będę chciał i tym się będę dzielił. Potem można się zastanawiać, czy to dużo, czy mało. Jest to swego rodzaju eksperyment. Chcę zobaczyć, jak bardzo produktywny będę bez planu. De facto, Leo Babauta już kilka lat temu przeszedł w taki tryb działania. Póki co, nie chcę porzucać swojej metodologii, ani korzystania z Trzech Poziomów. Na pewno potrzebuję świeżości i luzu. 

Zadania do wykonania w Lipcu 2020

Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)
    Opracować cel na nowo i jak najszybciej zacząć wdrażanie tego planu. Wiem, że to brzmi bardzo enigmatycznie i w ogóle nie jest SMART. De facto, zadaniem na ten miesiąc jest właśnie zrobienie z tym porządku. 
Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 365 dni):
    20 razy
Post (Post przez 100 godzin)
    Pościć przez 48 godzin choć raz w tym miesiącu
Post 22h (raz w tygodniu przez 10 miesięcy):  
    4 głodówki do wykonania, jedna w tygodniu (w tym jedna na 48)
Mąka (Trzy pełne dni w tygodniu bez jakichkolwiek produktów z mąki niepełno zbożowej przez 6 miesięcy)
    12 razy
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
    31 razy
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
    31 razy
Wdzięczność (Codziennie 1000 dni)
    31 razy
Nauka Włoskiego (Poświęcić 300h na naukę):
    5 słówek dziennie z fiszkami (najlepiej codziennie). 2h na miesiąc
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 150h na naukę):
    4h na tydzień, 18 godzin
Ukończyć Harry’ego Pottera po hiszpańsku (Ukończyć pierwszą książkę):
    Osiągnę Poziom 1
    Mam już 70% książki, więc raczej 
Czytanie (80 książek w rok):  
    Przeczytać minimum 4 książki
Skupiona Nauka (Poświęcam 3h tygodniowo na naukę przez 20 tygodni):
    Pisanie pracy do dziennika naukowego – Projekt CSP#. Prace wykończeniowe, jeśli tylko będzie trzeba.
    Jeśli nie, to poniższy cel KODOWANIE
Kodowanie (Uczyć się programowania przez minimum 90 minut w tygodniu przez 6 miesięcy):
    5x w tygodniu fiszki programistyczne minimum 5 minut
    2x w tygodniu dodawanie nowych fiszek programistycznych minimum 10 minut
    2x w tygodniu minimum 30 minut programowania Angular (zamiennie C# do ukończenia CSP#)
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 15 miesięcy): 
    4 razy
Charytatywność (25 zł co miesiąc przez rok)
    Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie do kolejnej zmiany kwoty
Przytulana Medytacja (Przytulana Medytacja 500 dni łącznie):  
    20 razy
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 5 miesięcy):
    Osiągniemy poziom 1
    4 długie, szczere, około godzinne rozmowy do odbycia
4 Ściany (Uzbierać 30,000 oszczędności):
    Odłożyć minimum 350 funtów na konto oszczędnościowe.
    Poświęcić (kilka godzin?) czas na omówienie potencjalnego kupna domu/mieszkania na podstawie nowych informacji.
Rozmowy z rodziną (Dzwonić do rodzeństwa i rodziców raz w miesiącu przez 5 miesięcy): 
    3 rozmowy, w drugą sobotę tego miesiąca

Cele niezwiązane z 3 poziomami lub niepasujące do tego schematu

Bieganie
   (Edycja: Usunąłem wyzwania, których nie wykonam, ponieważ najpierw należy odbudować nawyki i rutynę biegania)
    Do końca miesiąca osiągnąć 4 biegi na tydzień po 40 minut w tym jeden na 10 km, oraz jeden bieg na 14 km w tym miesiącu.
Rewizja celów Trzy Poziomy i kolejne przerobienie kursu:
    Poświęcić jak najwięcej czasu na ponowne przerobienie kursu, ustalenie nowych celów oraz edycję lub eliminację istniejących
Gry (20 gier w rok)
     Ukończyć minimum jedną grę
Filmy (40 filmów w rok):  
     Obejrzeć ostatni zaległy film w domu

 


A gdzie pozostałe cele z listy 3 poziomów?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

2 thoughts on “Plan na Lipiec 2020”

    1. Dziękuję, będę. 🙂 Poprawiłem cele związane z bieganiem po Twojej sugestii. Dziękuję.

Leave a Reply

Your email address will not be published.