Plan na Lipiec 2019

Poniżej są spisane tylko te cele, na których chcę się skupić w Lipcu. Pozostałe czekają na swoją kolej. Wg pierwotnego planu miało być tego znacznie więcej, jednak zrewidowałem ten plan. Niestety nie uwzględniłem w swoim planowaniu nowej pracy, nowego trybu życia, mniejszej ilości dostępnego czasu, stresu i emocji związanych ze zmianami w życiu po skończeniu szkoły, ani potrzeby odpoczynku, relaksu, wyluzowania i odstresowania się. 

Większość celów poniżej to albo nawyki, albo coś, co jest już częścią czegoś innego lub zostało dawno zaplanowane i wdrożone w życie. Nie wyrzucam sobie tego, że odjąłem sobie cześć celów i zamierzonych planów i odłożyłem do na później. Zdecydowanie wolę skupić sie na mniejszej ilości i lepiej to wszystko wykonać. Obecnie jestem też w trakcie czytania książki 12 Tygodniowy Rok  i mam zamiar z jej pomocą zmienić taktykę planowania i wykonywania celów. Rzecz jasna będę dzielił się rezultatami. 

Chciałbym też skupić się na odbudowie swojej dyscypliny i przywrócić dobry system organizacji. A więc główne punkty skupienia to praca i odpoczynek po dużym natłoku informacji w tejże pracy. Dbanie o bieganie, przygotowania do maratonu i przywrócenie wagi do poprzedniego stanu. A także wdrożenie nowego systemu planowania i rozpoczęcie od nowa kursu 3 poziomy z zamiarem aktywnego wykorzystania tej wiedzy i wdrożenia w życie i korzystania z niej. De facto są to główne cele na najbliższe 3 miesiące i niewiele zmieni się w tej kwestii. 

Myśl przewodnia tego miesiąca:

  • Skupienie na budowaniu i ulepszaniu nawyków
  • Pełne skupienie na pracy i relaks po pracy
  • Wprowadzanie w życie techniki planowania 12 Tygodniowy Rok

Nawyki do wprowadzenia lub odbudowania:

  • Wstawanie o 5 rano
  • Ostatni posiłek najpóźniej o 20
  • Codzienna wdzięczność
  • Powrót do regularnego biegania

Plan na Lipiec 2019

Daily Stoic (Codzienna Lektura): 31 razy
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
31 razy
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
31 razy
Wdzięczność (Codziennie 100 dni)31 razy
Ostatni posiłek o 20 (Łącznie 100 dni): 20 razy
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości do nich: Powracam do utrzymywania regularnego kontaktu. Skupiam się jednak tylko na znajomych w Szkocji, ponieważ dopiero co skończył się urlop.
Spotkania z przyjaciółmi: Spotkania z ludźmi na miejscu, przede wszystkim tymi, których nie widziałem od ponad miesiąca
Rozmowy z rodziną: Bez rozmów, dopiero co był urlop. Wznawiam rozmowy od początku Sierpnia.
Wczesne wstawanie (5 AM 100 dni łącznie)Cel wyzerowany na koniec Czerwca. Nowa praca i nowy tryb życia pomoże w pobudkach o 5. Śledzenie pobudek i planowanie ich na przeglądzie tygodnia. 20 pobudek w miesiącu.
Zespoły (Zobaczyć 80 zespołów na żywo): 0 zaplanowanych koncertów, chyba że wpadnie coś po drodze
Wydarzenia Sportowe/Biegi (Wziąć udział w 10 wydarzeniach i 10 biegach)
Kontynuować plan treningowy, a w zasadzie powrócić do niego, bo na urlopie zrobiłem sobie małą przerwę. Chcę nadal pracować nad zwiększeniem kilometrażu i planuję 40 km tygodniowo mieć w standardzie. Ostatecznie dojść do ponad 60 km w Sierpniu i we Wrześniu.
Żadnych zaplanowanych biegów, aczkolwiek może przebiegnę półmaraton we własnym zakresie.
Wziąć udział w Glasgow Edinburgh Trek z zamiarem przejścia 100 km w maksymalnie 30 godzin w Lipcu: 
Nazwa mówi wszystko. Bierzemy udział w pieszej wędrówce. 30h to maksymalny dostępny czas na pokonanie dystansu 100 km. 
Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)Powrót do swojej poprzedniej wagi poprzez treningi, ograniczenie podjadania, cykliczne 24-godzinne posty. Nawyk niejedzenia po 20 dodany do 3 poziomów i uwzględniony w planie i nowym trybie tygodnia. Na urlopie przytyłem prawie 5 kg. W Lipcu chciałbym zrzucić minimum 3.5 kg i spaść do 78.5 kg wagi lub mniej. Planuję też przynajmniej 3 24-godzinne posty. 
Czytanie (55 książek w rok)Przeczytać 4 książki.
Gry (25 gier w rok)Ukończyć 2 gry
Filmy (40 filmów w rok): 2 filmy do obejrzenia
Charytatywność (5 zł co miesiąc przez rok)Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie na rok
Mąż i żona (cotygodniowe randki przez 12 miesięcy): 3 randki do wykonania. 
Odwiedziny znajomych (raz w miesiącu wizyta przez rok)Odwiedzić znajomych i nadrobić kontakty poprzez zwiększenie spotkań z ludźmi, których nie widzieliśmy ze względu na skupienie na szkole i ostatni urlop. 
Finanse: Zmienić aplikację do budżetowania, dopóki nie znajdzie się lepsza. Ostatnie 2 miesiące całkowicie olałem ten temat. Nie jestem jednak pewien, czy poświecę na to czas. Jest to na razie niski priorytet.
Blog i Podcast (Uruchomić podcast): Przygotować stronę z narzędziami i umieścić tam przynajmniej tylko opis Nozbe z linkiem afiliacyjnym i wszystkimi moimi szablonami. 

A gdzie pozostałe cele?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. Wyjątkiem jest sport, gdyż biegam regularnie i staram się to zwiększać ilościowo. Drugim wyjątkiem jest szkoła, którą nie wiedzieć czemu w ogóle nie uwzględniłem w swoich planach i celach. A na to w tej chwili poświęcam najwięcej czasu. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

 

 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.