Plan na Czerwiec 2020

Mam zaległości z zeszłego miesiąca spowodowane urlopem, brakiem poczucia celu i wizji, oraz generalną niechęcią. Nawet jeśli wykonywałem jakieś zadania, to niestety nie przykładałem się do nich tak, jakbym na to liczył. Rozmyślałem sporo nad tym i zacząłem wprowadzać małe zmiany ku poprawie tej sytuacji. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. 

Niektóre cele są zależne od obecnej sytuacji. Tzn. zrobię je lub nie jeśli wszystko wróci do normy, lub nie. Chodzi mi o to, że albo chcę wykorzystać tę sytuację, albo mnie to ogranicza.

Nadal pracuję nad projektem CSP#. Możliwe, że to będzie już ostatni miesiąc pisania pracy naukowej. Potem będę mógł skupić się na poprawie kodu i wprowadzać jakieś poprawki do pracy, jeśli będzie trzeba. Jest to w tej chwili najważniejszy cel, który jest zawarty w celu Skupiona Nauka. Ten projekt “blokuje” wiele innych.  Po prostu nie chcę zbytnio rozpraszać swojej uwagi. 

Najważniejsze zmiany w tym miesiącu, to podejście do nauki kodowania i fiszek. Zaczynam wdrażać te nawyki, bo liczę na to, że CSP# będzie zabierać coraz mniej czasu. Dodatkowo porządnie zabieram się za planowanie zrzucania wagi, oraz większe skupienie na celach zdrowotno-żywieniowych. Będą też rozważania na temat podcastu, a przede wszystkim podsumowaniu półrocza i porządna rewizja celów, oraz mojej drogi. Dodatkowo ruszam z Nauką Włoskiego. Na razie tylko fiszki, po 5 słówek na dzień, najlepiej codziennie.

Nadal będę starał się dbać o Uważność i Obecność. Ze względu na obecną sytuację uważam, że jest to jeszcze ważniejsze. Tym bardziej że w obliczu takiej stresującej sytuacji łatwo wpaść w zmartwienia i zapomnieć o uważności. Chcę, aby był to motyw przewodni całego 2020 roku! Staram się więcej medytować i dbać o nawyki uważności. 

Wg notatek z planowania roku, jest kilka rzeczy, których chciałbym robić więcej lub mniej. Od teraz będę starał się to jakoś przekuwać w zadania. Część z tych rzeczy jest już w trakcie wprowadzania w ramach nawyku lub zostały przekute w 3 poziomy, lub inne cele. W tym miesiącu kontynuuję pracę nad nimi i staram się dodać kolejne rzeczy do usprawnienia, zaczynając małymi kroczkami.
 

Nawyki do wprowadzenia lub odbudowania:

  • Utrzymanie dobrej niejedzenia po 20
  • Nadal wprowadzam nowy nawyk Niepodjadania. Aby tego unikać, rano będę szykował sobie miseczkę orzechów, daktyli i do tego marchewkę.
    W ciągu dnia mogę podjadać tylko to
  • Nadal wprowadzam nowy nawyk wieczorów bez urządzeń elektronicznych na 2 godziny przed snem. Minimum 2 dni na tydzień

Zadania do wykonania w Czerwcu 2020

Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)
    Nie opisuję już tutaj pojedynczych nawyków, tym bardziej że nadal za mało się do nich przykładam. Ten cel ma głównie służyć do ustalenia planu i wykonywania go. Więc wracamy na start i zabieramy się za to porządnie.
    (1h) Odnaleźć swoje “Dlaczego” potrzebne do dbania o odżywianie się i lepsze nawyki żywieniowe, czyli ustalić wizję końca tego projektu 
    (1h) Wykonać plan poprawy zdrowia i zrzucania wagi
    ~~ Wykonuję Fitness Challenge Czerwiec 2020 ~~
       Codziennie po 100 ćwiczeń ciężarków na ramiona, brzuszków (lub wykroków) i przysiadów. Najpewniej w seriach po 10. Do tego codzienne ćwiczenie planka
Wyzwania Sportowe (Ukończyć 10 wydarzeń i wyzwań sportowych)
    Zadbać porządnie fizjoterapię na problematyczną rękę. 4x w tygodniu po 10 minut, 16 razy
    Ukończyć wyzwanie 30 Day Total Yoga Body Link do obecnego wyzwania 
    Rozpocząć nowe wyzwanie 30 Day Total Yoga Body Link do nowego wyzwania
Ultramaraton (Przebiegłem Maraton poniżej 4h)
    Wszystkie te zadania są uwarunkowane obecną izolacją.
        Wykupić wstęp na EMF we Wrześniu (1h)
        Wykupić wstęp na SHM we Wrześniu (1h)
Biegi (Wziąć udział w 10 biegach)
365 razy bieg 5K (36 dni z rzędu)
    Podjąć próbę wyzwania 36x 5K kiedy tylko będzie okazja i siły.
    Podjąć próbę ukończenia 5 km poniżej 25 minut
    Podjąć próbę ukończenia 10 km pomiędzy 53 a 55 minut
    (1h) Czy chcę zapisać się do klubu biegowego? Zrobić research 
    Minimum 4 biegi na tydzień po 40 minut w tym jeden na 10 km.
    Przebiec 160 km tego miesiąca, w tym minimum jeden bieg na 17 km
Ostatni posiłek najpóźniej o 20:00 (Łącznie 365 dni):
    20 razy
Post (Post przez 100 godzin)
    Pościć przez 60 godzin choć raz w tym miesiącu
    (1h) Rozpocząć przygotowania do postu 100h, zrobić research 
Post 22h (raz w tygodniu przez 10 miesięcy):  
    4 głodówki do wykonania, jedna w tygodniu (w tym jedna na 60h)
Mąka (Trzy pełne dni w tygodniu bez jakichkolwiek produktów z mąki niepełno zbożowej przez 6 miesięcy)
    12 razy, podkręciłem trochę cel do 3 dni na tydzień i zaczynam liczenie od nowa
Sen (Pełne 7h snu na dobę 180 dni łącznie)
    Przynajmniej 2 dni w tygodniu o 20 przestaję korzystać z wszelkich urządzeń elektronicznych oprócz czytnika, 8 razy
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
    30 razy, Wykonuję wyzwanie 30 dni Jogi (patrz cel Wyzwania)
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
    30 razy
Wdzięczność (Codziennie 1000 dni)
    30 razy
Blog (Blog ma 15,000 UU):
    Popracować nad rozwojem Bloga (2h) – Nadal planuję kolejną przydatną rzecz dla czytelników… choć pewnie poświęcę ten czas na Podcast 🙂 
Podcast (Uruchomić i prowadzić podcast i opublikować 10 odcinków)
    Zrewidować moje plany podcastowe (1h)
    Zależnie od rezultatu rozpocząć planowanie Podcastu (2h)
Nauka Włoskiego (Poświęcić 300h na naukę):
    5 słówek dziennie z fiszkami (najlepiej codziennie). Na koniec miesiąca określę, ile czasu mi to zajmuje i będę określał ten cel czasowo.
Nauka Hiszpańskiego (Poświęcić 150h na naukę):
    Zaplanowane 3,5h na tydzień, 16 godzin – W tym 2 godziny czytania Harry’ego Poterra na tydzień
Ukończyć Harry’ego Pottera po hiszpańsku (Ukończyć pierwszą książkę):
    Osiągnę Poziom 1
    Koniecznie kończę pierwszą książkę w tym miesiącu! Od razu rozpoczynam kolejną.
Czytanie (80 książek w rok):  
    Przeczytać minimum 8 książek, chcę odstawić gry i skupić się na książkach, a przede wszystkim dać sobie szansę na osiągnięcie poziomu 2 w tym roku!
        Postarać się skończyć wszystkie rozpoczęte książki. Przyłożyć się do nauki z książką Głowa do Liczb i powrócić do przerabiania 7 nawyków skutecznego działania
Skupiona Nauka (Poświęcam 3h tygodniowo na naukę przez 20 tygodni):
    Pisanie pracy do dziennika naukowego – Projekt CSP#. 15 godzin w ciągu całego miesiąca. Dojść do poziomu draftu gotowego do wysłania do wydawcy.
    30 minut na tydzień pracy z książką informatyczną, może być w kilku sesjach, 2h
Kodowanie (Uczyć się programowania przez minimum 90 minut w tygodniu przez 6 miesięcy):
    5x w tygodniu fiszki programistyczne minimum 5 minut
    2x w tygodniu dodawanie nowych fiszek programistycznych minimum 10 minut
    1x w tygodniu minimum 30 minut programowania Angular (zamiennie C# do ukończenia CSP#)
Mastermind (Cotygodniowe rozmowy Mastermind Group przez 15 miesięcy): 
    4 razy
Charytatywność (25 zł co miesiąc przez rok)
    Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie do kolejnej zmiany kwoty
Przytulana Medytacja (Przytulana Medytacja 500 dni łącznie):  
    20 razy
Rozmowy (Głębokie rozmowy o uczuciach i intymności raz w tygodniu przez 5 miesięcy):
    4 długie, szczere, około godzinne rozmowy do odbycia
Finanse (Ustalać i wykonywać nasze wieloletnie cele finansowe przez 6 miesięcy):
    3x razy w tygodniu min 25 minut przy pracy nad finansami domowymi 
4 Ściany (Uzbierać 30,000 oszczędności):
    Odłożyć minimum 350 funtów na konto oszczędnościowe
Randki (cotygodniowe randki przez 36 miesięcy):
    Zawieszone na czas izolacji
Odwiedziny znajomych (raz w miesiącu wizyta przez rok)
     Zawieszone na czas izolacji
Rozmowy z rodziną (Dzwonić do rodzeństwa i rodziców raz w miesiącu przez 5 miesięcy): 
    3 rozmowy, w drugą sobotę tego miesiąca

 

Cele niezwiązane z 3 poziomami lub niepasujące do tego schematu

Podsumowanie Półrocza, Rewizja celów Trzy Poziomy:
    Poświęcić minimum 6-10h na porządne podsumowanie półrocza, rewizję celów Trzy Poziomy i ustalenie planu działania na resztę tego roku
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości do nich:
    W każdą sobotę wysyłanie wiadomości do znajomych i dbanie o utrzymywanie kontaktu, razy
Spotkania z przyjaciółmi:
    Zawieszone na czas izolacji
Gry (20 gier w rok)
     Ukończyć 3 gry
Filmy (40 filmów w rok):  
     Obejrzeć ostatni zaległy film w domu

 


A gdzie pozostałe cele z listy 3 poziomów?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. Wyjątkiem jest sport, gdyż biegam regularnie i staram się to zwiększać ilościowo. Drugim wyjątkiem jest szkoła, którą nie wiedzieć czemu w ogóle nie uwzględniłem w swoich planach i celach. A na to w tej chwili poświęcam najwięcej czasu. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.