Plan na Czerwiec 2019

Jestem na urlopie prawie cały miesiąc, więc nie będę przykładał się do swoich celów tak, jak w domu. Na pewno jednak skupię się na bieganiu, medytacji, jodze i najpewniej rozmyślaniach nad celami długoterminowymi. Chcę także wprowadzić nowy nawyk i dodać go do moich 3 poziomów Codzienna wdzięczność. Do tej pory robiłem to dość regularnie, teraz chcę robić to codziennie.

Chcę skrupulatnie dbać o wykonywanie swoich celów. Tzn. lepiej niż do tej pory. Dzięki temu będzie wam łatwiej prześledzić moją drogę. Mnie samemu także łatwiej przyjdzie zauważyć i pamiętać, co sam zrobiłem.

Nie spisuję wszystkich celów, tylko te, które będą wykonywane w Maju. Te, które są de facto nawykami, zgrupuję razem.

Widzę ostatnio braki w dbaniu o swoje cele, duże roztargnienie i coraz słabszą dyscyplinę. W Czerwcu chcę kontynuować próby powrotu do dobrej organizacji i działania oraz skupienie się na ulepszeniu tych problematycznych rzeczy.

Plan na Czerwiec 2019

Daily Stoic (Codzienna Lektura): 30 razy
Joga (Codzienne ćwiczenia 1000 dni):
30 razy
Medytacja (Codziennie 1000 dni)
30 razy
Wdzięczność (Codziennie 100 dni)30 razy
Ostatni posiłek o 19 (Łącznie 100 dni): 20 razy
Rozmowy ze znajomymi lub wiadomości do nich: Jestem na urlopie i głównie nadrabiam kontakty, więc zaliczę cel z nawiązką.
Spotkania z przyjaciółmi: Cały czas spędzę z przyjaciółmi
Rozmowy z rodziną: Bez rozmów, ponieważ spędzimy razem czas, jak pojadę do domu.
Wczesne wstawanie (5 AM 100 dni łącznie)Po raz kolejny w Maju dałem z tym dupy. Dlatego cel należy wyzerować i zacząć od początku. Chcę to dobrze wykonać.  Śledzenie pobudek i planowanie ich na przeglądzie tygodnia. Jestem na urlopie, więc nie jestem pewien, czy zacznę to w tym miesiącu. Sądzę jednak, że 10 pobudek będzie.
Zespoły (Zobaczyć 80 zespołów na żywo): 2 zaplanowane koncerty + zespoły supportujące
Wydarzenia Sportowe/Biegi (Wziąć udział w 10 wydarzeniach i 10 biegach)
Kontynuować plan treningowy. Chcę zwiększyć kilometraż po raz kolejny i planuję 40 km tygodniowo mieć w standardzie. Ostatecznie dojść do ponad 60 km w Lipcu i Sierpniu.
Żadnych zaplanowanych biegów, aczkolwiek może przebiegnę półmaraton we własnym zakresie.
Waga (Utrzymać 78 kg przez 6 miesięcy)Utrzymywanie wagi poprzez treningi, ograniczenie podjadania, cykliczne 24-godzinne posty. Przywracam nawyk niejedzenia po 19 i się tego trzymam, chcę dodać to do swoich 3 poziomów. W Maju znów to zjebałem, teraz na urlopie naprawdę będę miał możliwość skupić się na tym.
Czytanie (55 książek w rok)Przeczytać 6-7 książek.
Gry (25 gier w rok)Ukończyć 2 gry
Filmy (40 filmów w rok): 2 filmy do obejrzenia
Charytatywność (5 zł co miesiąc przez rok)Przelew na Pajacyka ustawiony jako stałe zlecenie na rok
Mąż i żona (cotygodniowe randki przez 12 miesięcy)1 randka do wykonania. 
Odwiedziny znajomych (raz w miesiącu wizyta przez rok)Odwiedzić znajomych i nadrobić kontakty poprzez zwiększenie spotkań z ludźmi, których nie widzieliśmy ze względu na skupienie na szkole. 
Finanse: Zmienić aplikację do budżetowania, dopóki nie znajdzie się lepsza
Blog i Podcast (Uruchomić podcast): Na urlopie odpoczywam, zajmę się blogiem po powrocie

 

A gdzie pozostałe cele?

Cóż, nie ma ich tu na liście, ponieważ nie planuję się za nie jeszcze zabierać lub postęp jest nieznaczny, lub nie istnieje. Wyjątkiem jest sport, gdyż biegam regularnie i staram się to zwiększać ilościowo. Drugim wyjątkiem jest szkoła, którą nie wiedzieć czemu w ogóle nie uwzględniłem w swoich planach i celach. A na to w tej chwili poświęcam najwięcej czasu. W kolejnych miesiącach planuję poprawić się w planowaniu pozostałych celów. Chcę jednak jeszcze trochę z tym poczekać, dopóki nie przerobię więcej lekcji z kursu Trzy Poziomy. Wtedy sądzę, że będę mógł lepiej rozplanować to, co chcę zrobić i jak mogę to osiągnąć. 

Zapisz się na newsletter

Invalid email address
Dziękuję ogromnie za zaufanie. Obiecuję, że nie będzie żadnego spamu. 
Podziel się artykułem!

Leave a Reply

Your email address will not be published.